POPIS
vyr. 7/2024, len 2.800km, kúpené v SR, záruka 3 roky a 3 roky predplatený servis. Bohatá príplatková výbava, ako Matrix LED svetlomety s dynamickou svetelnou scenériou vpredu aj vzadu, dynamické smerovky vpredu aj vzadu 3-zónová klimatizácia, elektrické sedadlá vpredu s masážnou funkciou, poťah sedadiel Alcantara/koža, výplne dverí, madlá a opierky dverí a bočné časti stredovej konzoly v koži, vyhrievané predné aj zadné sedadlá, výsuvné slnečné clony, tmavé sklá od B stĺpika, slnečná clona na zadných bočných oknách, parkovacia kamera, automatický parkovací asistent, ambientné osvetlenie, akustické predné bočné sklá, 18“ disky, cez aplikáciu MyAudi je možné aktivovať navigáciu, modrá navarra metalíza... z príslušenstva sú k vozidlu zakúpené gumové rohože, LED projekcia „audi kruhy“ pri otvorení dverí vpredu aj vzadu, VIN print (aby vozidlo mohlo byť poistené aj pre prípad krádeže), 18“ zimné komplety... ide o posledné nové vozidlo strednej triedy s manuálnou prevodovkou ! už žiadne nové vozidlo strednej triedy nie je možné zadať do výroby s manuálnu prevodovku a toto je úplne posledné vozidlo Audi A4 s manuálnou prevodovkou. Zrýchlenie 0-100 za 8,8s síce nie je dychberúce, ale na bežné jazdenie plné dopravných obmedzení postačuje a v praxi je dôležitejšie pružné zrýchlenie, kde NAMERANÉ pružné zrýchlenie 40-107 je 6,3s, čo je porovnateľné s pružným zrýchlením na rovnakú rýchlosť u Audi A4 Avant 40TDI Quattro 150kW/204k S-Tronic a NAMERANÉ pružné zrýchlenie 60-120 je 7,2 s, čo je porovnateľné s pružným zrýchlením na rovnakú rýchlosť u Audi A4 Avant 40TFSI 150kW/204k S-Tronic... vozidlo má nižšie prevádzkové aj servisné náklady než porovnateľné vozidlo s automatickou prevodovkou, podľa WLTP oproti verzii 40TFSI má nižšiu spotrebu paliva v meste až o 1.0 l a kombinovanú o 0.8 l a len o 0.3 l vyššiu kombinovanú spotrebu oproti verzii 40 TDI Quattro... a cena servisných prehliadok je cca o 80-250,- EUR nižšia než u vozidiel Audi A4 s S-Tronicom (info od autorizovaného servisu). Manuálna prevodovka je servisne menej náročná ako S-Tronic, navyše S-Tronic potrebuje časté finančne náročnejšie výmeny oleja, najlepšie aj s preplachom (cena takejto výmeny sa pohybuje okolo 400,- EUR) a občas majú poruchy – dvojspojkové prevodovky sa neopravujú, ale rovno vymieňajú ! a výmena len za repasovanú stojí min. 2.500 EUR a za novú asi 2x viac. Vozidlá s pohonom Quattro zase potrebujú výmeny oleja v diferenciáli - výmena stojí viac ako 100,- EUR. Naftové Audi A4 majú navyše často problémy so systémom AdBlue, so vstrekovačmi a so systémom spracovania výfukových plynov a šesťvalcové 3.0 TDI navyše problémy s vačkovou hriadeľou a únikom chladiacej kvapaliny, nehovoriac o náročnej výmene rozvodov, kedy musí ísť celý motor von z auta (info od autorizovaného servisu).Možné financovanie. Predávam z dôvodu plánovanej kúpy nehnuteľnosti. Viac info o vozidle IBA e-mailom - neznáme čísla kvôli rôznym podvodníkom nezdvíham a automaticky blokujem, vin: WAUZZZF49RA131895
VIN: WAUZZZF49RA131895
VÝBAVA
STAV VOZIDLA
KONTAKT NA PREDAJCU
Dátum pridania inzerátu: 16.01.2025
Dátum poslednej zmeny inzerátu: 07.02.2025