POPIS
predám z dôvodu kúpy nehnuteľnosti, kúpené v SR, 3 r záruka aj bezplatný servis, bohatá príplatková výbava ako matrix LED, masážne sedadlá vpredu elektricky ovládané, vyhrievané predné a zadné sedadlá, 3-zónová klimatizácia, poťah sedadiel Alcantara/koža, výplne dverí, madlá a opierky dverí a bočné časti stredovej konzoly v koži, tmavé sklá od B stĺpika, slnečná clona na zadných bočných oknách, výsúvné slnečné clony, parkovacia kamera, automatický parkovací asistent, ambientné osvetlenie, akustické predné bočné sklá, 18“ disky s pneu 245/40, Matrix LED svetlomety s dynamickou svetelnou scenériou vpredu aj vzadu, dynamické smerovky vpredu aj vzadu, cez aplikáciu MyAudi je možné aktivovať navigáciu., modrá navarra metalíza.. z príslušenstva sú k vozidlu zakúpené gumové rohože, LED projekcia „audi kruhy“ pri otvorení dverí vpredu aj vzadu, VIN print (aby vozidlo mohlo byť poistené aj pre prípad krádeže), 18“ zimné komplety...karoséria vozidla je na voskovaná a bez škrabancov a hologramov...ide o posledné nové a zánovné vozidlo strednej triedy s manuálnou prevodovkou ! už žiadne nové vozidlo strednej triedy nie je možné zadať do výroby s manuálnu prevodovku a toto je úplne posledné vozidlo Audi A4 s manuálnou prevodovkou a má 110kW/150k pri 4.000ot, objem 1.984ccm, max. krútiaci moment 270Nm už od 1.300 ot. Zrýchlenie 0-100 za 8,8s síce nie je dychberúce, ale na bežné jazdenie plné dopravných obmedzení postačuje a v praxi je dôležitejšie pružné zrýchlenie, kde vďaka celkom slušnému a nízko položenému krútiacemu momentu NAMERANÉ pružné zrýchlenie 40-107 je 6,2s, čo je rovnaké, ako má pružné zrýchlene na rovnakú rýchlosť Audi A4 Avant 40TDI Quattro 150kW/204k S-Tronic, pretože táto verzia je o 100kg ťažšia ako predávané vozidlo a NAMERANÉ pružné zrýchlenie 60-120 je 7,1s, čo je porovnateľné s pružným zrýchlením na rovnakú rýchlosť u Audi A4 Avant 40TFSI 150kW/204k S-Tronic(0-100 za 7,3s), ktoré to má za 6,8s a nové Audi A5 Avant TFSI 150kW Quattro (0-100 za 7,6s) má rovnaké pružné zrýchlenie až za 7,4s...takže v premávke dokážete s týmvo vozidlom potrápiť aj "silnejšie" vozidlá... vozidlo má nižšie prevádzkové aj servisné náklady než porovnateľné vozidlo s automatickou prevodovkou, podľa WLTP oproti verzii 40TFSI má nižšiu spotrebu paliva v meste až o 1.0 l a kombinovanú o 0.8 l a len o 0.3 l vyššiu kombinovanú spotrebu oproti verzii 40 TDI Quattro... a cena servisných prehliadok je cca o 80-250,- EUR nižšia než u vozidiel Audi A4 s S-Tronicom (info od autorizovaného servisu). Manuálna prevodovka je servisne menej náročná ako S-Tronic, navyše S-Tronic potrebuje časté finančne náročnejšie výmeny oleja, najlepšie aj s preplachom (cena takejto výmeny sa pohybuje okolo 400,- EUR) a občas majú poruchy – dvojspojkové prevodovky sa neopravujú, ale rovno vymieňajú ! a výmena len za repasovanú stojí min. 2.500 EUR a za novú asi 2x viac. Vozidlá s pohonom Quattro zase potrebujú výmeny oleja v diferenciáli - výmena oleja stojí viac ako 100,- EUR. Naftové Audi A4 majú navyše často problémy so systémom AdBlue, so vstrekovačmi a so systémom spracovania výfukových plynov a šesťvalcové 3.0 TDI navyše problémy s vačkovou hriadeľou, zarakbonovaním sania a únikom chladiacej kvapaliny, nehovoriac o náročnej výmene rozvodov, kedy musí ísť celý motor von z auta (info od autorizovaného servisu).Možné financovanie. Viac info o vozidle IBA e-mailom - neznáme čísla kvôli rôznym podvodníkom nezdvíham a automaticky blokujem, vin: WAUZZZF49RA131895
VIN: WAUZZZF49RA131895
VÝBAVA
STAV VOZIDLA
KONTAKT NA PREDAJCU
Dátum pridania inzerátu: 21.06.2025
Dátum poslednej zmeny inzerátu: 01.07.2025